Przejdź do głównego menu Przejdź do sekcji głównej Przejdź do stopki

Komentarze

Nr 2(23) (2022): Kultura designu

Partnerstwo z rozsądku. Rola i miejsce nauk społecznych we współczesnym projektowaniu

DOI
https://doi.org/10.51196/srz.23.7
Przesłane
23 sierpnia 2022
Opublikowane
09-10-2023

Bibliografia

  1. Frascara J. 1996. Graphic Design. The Art or Social Science, [w:] The Idea of Design, red. V. Margolin, G.R. Buchanan, MIT Press, s. 44–55.
  2. Garland K. 2011. Najpierw rzecz y pierwsze, [w:] J. Mrowczyk, P. Dębowski, Widzieć/wiedzieć, Karakter, s. 335–336.
  3. Haslam R., Baines P. 2005. Type and Typography, Laurence King Publishing.
  4. Haslam R., Baines P. 2010. Pismo i typografia, [tłum. D. Dziewońska], Wydawnictwo Naukowe PWN.
  5. Heller S. 2003. Citizen Designer. Perspectives on Design Responsibility, Altworth Press.
  6. Jaspers K. 2017. Idea uniwersytetu, tłum. W. Kunicki, Narodowe Centrum Kultury.
  7. Markowski M.P. 2019. Wojny nowoczesnych plemion, Karakter.
  8. Pawłowski A. 2001a. Inicjacje. O sztuce, projektowaniu i kształceniu projektantów, Wydział Form Przemysłowych ASP w Krakowie.
  9. Pawłowski A. 2001b. Projektowanie aktywizujące, [w:] Inicjacje. O sztuce, projektowaniu i kształceniu projektantów, Wydział Form Przemysłowych ASP w Krakowie, s. 139–144.
  10. Thackara J. 2010. Na grzbiecie fali, tłum. Ł. Kotyński, A. Ronżewska-Kotyńska, Wydawnictwo SWPS „Academica”.
  11. Wszołek M. 2021. Empiria w projektowaniu (komunikacji). https://formy.xyz/artykul/empiria-w-projektowaniu-komunikacji/; dostęp: 10.08.2022.

Downloads

Download data is not yet available.